לפרטים חייגו:
073-215-8309

קבלן רשום





    תעודת קבלן רשום

    איך מתבצע רישום לקבלן? 


    אם הגעתם לדף הזה- ברכות! אתם עומדים לקבל החלטה שתקדם אתכם רבות מבחינה מקצועית ותתרום למצבכם הכלכלי! רישום קבלן הינה הדרך לעבוד בתחומי הבנייה בצורה ממוסדת ומוסדרת. הרישום הינו תהליך בירוקרטי אשר בסופו יתרונות רבים. קומות- רישום קבלנים הולכת אתכם בכל הדרך עד לקבלת התעודה הנכספת. אל דאגה, זה הולך להיות הרבה יותר פשוט ממה שנדמה לכם.

    קודם כל, בואו נעשה רגע סדר. חשוב להבין כי כשאנו מדברים על רישום קבלן מדובר בהרשמה בפנקס הקבלנים. פנקס הקבלנים מכיל את כלל ענפי הבנייה השונים. את בקשת ההרשמה ניתן לבצע לאחר שיש לכם הכשרה פורמלית באחד מן המקצועות הבאים- אדריכל, מהנדס בניין או הנדסאי בניין. מעבר להכשרה פורמלית, קריטריון נוסף הינו  וותק מקצועי . השנים הנדרשות משתנות בהתאם לתחום ההתמחות שלכם. לדוגמא, מהנדס בניין נדרש להציג שנתיים ניסיון ואילו הנדסאי ארבע שנות ניסיון.  בתחומים מסוימים נדרשים גם קורסים ייחודיים. לאחר הגשת הטפסים לרשם הקבלנים מתקבלת תשובה בתוך כ-30 ימי עסקים. יש לחדש את האישור מדי שנתיים.

    דגשים

    דגש רב הינו על ההיבט הבירוקרטי. בקשות אשר אינן תקינות או חסרות לא נבדקות ונפסלות אוטומטית. חשוב לעבוד בצורה מסודרת, רצוי עם חברה העוסקת בכך על מנת למנוע עיכובים מיותרים. חשוב להבין כי בתהליך רישום קבלן  נקבעת גם דרגת הסיווג שלכם. הסיווג הינו חלוקה לקטגוריות לפי ענפי הבנייה השונים, היקף הפרויקטים וגודל התקציב המאושר לכל קבלן. שימו לב, לא ניתן לעבור מקבוצה אחת לאחרת בענפי הבנייה. בקשה להעלאת דרגת סיווג ניתן להגיש אחת לשנה.

    האם זה כדאי לי

    אם אתה שואל אותנו- חד משמעית כן! ההרשמה תאפשר לך מועמדות לפרויקטים רבים ונוספים, מרביתם לא מקבלים קבלנים שאינם רשומים. דרגות הסיווג יאפשרו גם שגשוג כלכלי ולקיחת פרויקטים גדולים משמעותית מאלו שאפשר לעשות ללא רישום. התעודה מעידה על מקצועיות, יכולות ומהימנות. בואו נחסוך סיבוכים מיותרים, קומות- רישום קבלנים מחזיקה צוות מומחים עם ניסיון בהגשת בקשות כאלו. אנו אתך כל הדרך לפנקס.

    רוצה להיות קבלן רשום? אנחנו הכתובת!



      מאמרים  בנושא

      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל