לפרטים חייגו:
073-215-8309

קבלן רשום





    תעודת קבלן רשום

    כיצד מתבצע תהליך הרישום? 


    תחום הבנייה הוא אחד התחומים המתפתחים ביותר בישראל. בעבר, לא הושקעה מחשבה מספקת בהסדרת התחום, מה שהוביל לתאונות וסכנות רבות. רבים מן השינויים המבורכים בתחום הבנייה קורים בזכות רשם הקבלנים, הגוף האחראי על פיקוח אודות ענפי הבנייה השונים. רישום ברשם הקבלנים משמעו עמידה בסטנדרטים גבוהים של ניסיון ומקצועיות. קומות- רישום קבלנים מברכת אתכם על ההחלטה להירשם, החלטה שתקדם אתכם מקצועית.

    תהליך רישום ברשם הקבלנים

    איך מתבצע תהליך רישום ברשם הקבלנים היא שאלה שחוזרת על עצמה לא מעט. זה אולי נשמע מאיים, אך למעשה מדובר בהליך בירוקרטי פשוט. הגשת הבקשה יכולה להתבצע רק לאחר שנות וותק ורכישת ניסיון מקצועי בענף אליו אתם מעוניינים להירשם. בתחומים מסוימים דוגמת שיפוצים תידרשו גם לקורס הכשרה מקצועית ייחודית. עת הגשת הבקשה חשוב לשים לב כי כלל המסמכים נמצאים ומלאים כנדרש. מומלץ לקרוא ביסודיות בתחילת התהליך מה נדרש מכם על מנת להיערך מראש בצורה מסודרת. הבקשה נידונה במשך כשלושים ימי עסקים ולאחר מכן מתקבלת תשובה. כאשר הבקשה מאושרת תופיעו בפנקס הקבלנים. הפנקס חשוף לכלל הציבור וקהל לקוחותיכם יוכל להתרשם מניסיונכם המקצועי. מובן כי הפנקס מושך אליכם גם לקוחות חדשים ופרויקטים רבים נוספים.

    דרגות סיווג

    היבט חשוב נוסף הכולל רישום ברשם הקבלנים הינו קבלת דרגת סיווג. הסיווג הינו חלוקה לקטגוריות בהתאם לענפי ההתמחות השונים. תחומי ההתמחות מחולקים לראשיים ומשניים. דרגת הסיווג קובעת גם את היקף הפרויקטים אותם יכול הקבלן לקחת על עצמו. את הרישום יש לחדש מדי שנתיים. בקשה להעלאת הסיווג ניתן להגיש מדי שנה. עם העלאת הסיווג ניתן להבטיח עלייה הדרגתית בגודל הפרויקטים והיקפי התקציב.

    למה זה כדאי לי

    כדאי מאוד להירשם מכיוון שישנם פרויקטים המיועדים אך ורק לקבלנים רשומים. ההרשמה מעידה ללקוחות כי מדובר בעסק מקצועי ואמין ומוסיפה יוקרה ומקצועיות. ייתכן ועכשיו זה נשמע כמו כאב ראש אחד גדול, אבל עם קומות- רישום קבלנים אפשר להירגע! חברה בעלת מוניטין רב וניסיון של שנים המלווה אתכם בתהליך והופכת אותו להכי פשוט שרק אפשר.

    רוצה להיות קבלן רשום? אנחנו הכתובת!



      מאמרים  בנושא

      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל