לפרטים חייגו:
073-215-8309

קבלן רשום





    תעודת קבלן רשום

    מחפשים מידע נוסף על קבלנים? 


    אם הגעת עד לפה אתה כנראה כבר יודע איך עובד תהליך ההרשמה כקבלן ומה החשיבות שלו. רמת הסיווג נקבעת בידי רשם הקבלנים ומצריכה עמידה בתנאים נוקשים. העלאת סיווג מתבצעת אחת לשנה ולא ניתן לעלות שתי דרגות ביחד. תנאים אלו מובילים לצמיחה מבוקרת של העסקים השונים. אנשי מקצוע רבים מוצאים את עצמם מתוסכלים מהגבלות אלו ומההמתנה הארוכה. קבלן רשום למכירה יכול להיות דרך נוחה ופשוטה להעלות רמת סיווג במהירות. הכי מומלץ לא להישאר עם זה לבד. קומות – רישום קבלנים היא חברה עם מומחים רבים שיסייעו לכם לעשות את הקניה הכי משתלמת ומדויקת עבור הצרכים שלכם.

    תהליך רכישת קבלן רשום למכירה

    אין להקל ראש בשיקולים הרבים העולים כשניגשים לרכישת קבלן רשום למכירה. תחילה, כמו בכל החלטה עסקית חשוב לעשות עבודת שטח מקיפה. יש להבין מדוע נמכרת החברה ומה מצבה הכלכלי. אנו לא רוצים לבצע עסקה ולגלות שנשארנו עם חובות. לאחר שווידאנו את מצב החברה, כדאי שנוודא את מצבנו. האם יש ביכולתנו מבחינה פרקטית לרכוש חברה? שאלה זו עוסקת בפרמטרים רבים, בהיבטים כלכליים, משתני זמן וכוח אדם. לאחר שווידאנו את הכול אפשר להתחיל להתעסק בהיבטים הפורמליים הקשורים בקנייה ובמצב השוק בעת הרכישה.

    יתרונות

    היתרון המרכזי בלקנות חברה קיימת ומבוססת הוא בכך שניתן לקבל דרגת סיווג גבוהה יותר מבלי להמתין. רכישת קבלן רשום למכירה יכולה להוביל  ליתרונות כלכליים רבים אשר עשויים להיות בעסקה כזאת, אבל כמו בכל החלטה עסקית- אין להתייחס לכך בקלות ראש וחשוב להבין את מצב השוק בעת הרכישה.

    ליווי מלא בתהליך

    אנו מלווים תהליכים רבים ושונים, אך ייתכן כי זה המשמעותי ביותר מבניהם. תהליך זה הינו קריטי בחשיבותו וכדאי מאוד שיתבצע כשלרשותכם עומדת סוללת מומחים. המומחים שלנו מביני בתחומי הבנייה, המשפט, העסקים ומצב השוק ויידעו להיות אתכם שם ברגעים החשובים ביותר. בירור מצב החברה, מצב השוק, מחיר ראוי, משא ומתן ועוד. קומות- רישום קבלנים מביאה אליכם את אנשי המקצוע הטובים ביותר, שתוכלו להיות בטוחים שהכסף שלכם בטוח גם הוא.

    רוצה להיות קבלן רשום? אנחנו הכתובת!



      מאמרים  בנושא

      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל