לפרטים חייגו:
073-215-8309

קבלן רשום





    תעודת קבלן רשום

    קבלן מוכר לעבודות ממשלתיות, אפשר לעשות את זה במהירות ובדרך פשוטה  


    במאמר זה נסקור את נושא קבלן מוכר לביצוע עבודות ממשלתיות לסיווגים בסיווגים שאינם ג3,ג4,ג5 בענפים 100 ו-200.

     קבלן מוכר בסיווגים השונים, את הדרישות אותם נדרש הקבלן למלא ואת הדגשים החשובים בהיותך קבלן רשום אשר מתכנן להירשם גם כ-קבלן מוכר לעבודות ממשלתיות.

    קבלן מוכר הוא למעשה קודם כל קבלן רשום (בהווה) ברשם הקבלנים, קבלן מוכר יכול להיות גם יחיד (עוסק) או חברה בע"מ, בניגוד לכך שנהוג לחשוב כי רק חברה בע"מ יכול להיות קבלן מוכר לעבדות ממשלתיות אך לא כל הדבר.

    על מגיש הבקשה הרוצה לקבל רישיון של קבלן מוכר לעבודות ממשלתיות להגיש סדרה של מסמכים המעידים "הרקורד" המקצועי והאיתנות הפיננסית של הקבלן, להלן רשימת הדרישות אותן יתבקש הקבלן להמציא לוועדה הבין משרדית למסירת עבודות ממשלתיות, לשם רישומו כקבלן מוכר.

    1. אישור על עבודות ב-6 שנים האחרונות- בפרק זה יש לצרף : אישור על עבודות שבוצעו, אישור על העסקת קבלני משנה, חוזי עבודה, ריכוז כתב כמויות, חשבון סופי.
    2. אישורי רו"ח- הצהרת רו"ח בדבר העדר אזהרת "עסק חי", העדר בקשות/ תביעות לפירוק החברה (פשיטת רגל ביחיד), הצהרת רו"ח בדבר "הסכם מסגרת"
    3. מסמכים נוספים הנדרשים למילוי הבקשה: רשיון קבלן עדכני (רשם הקבלנים), טופס 2 "פרטי ארגון" טופס " בקשה לרישום קבלן מוכר חתומה רו"ח/עו"ד. אישור ניהול ספרים , אישור ניכוי מס במקור, טופס 7 טבלה מרכזתשל עבודות שבוצעו.

     

    הקלה: על פי החלטת הוועדה הבין-משרדית למסירת עבודות ממשלה לקבלנים מוכרים, לא תחול אגרת בקשה וכן אגרת רישום וזאת עד סוף שנת 2019.

    *לאחרונה פורסמה הקלה המרחיבה את מספר השנים ל-6 שנים (עד כה -4) מהם יוכל הקבלן להציג נסיונו בפועל.

    קבלן המבקש להירשם כקבלן מוכר, ניתנת בפניו האפשרות להציג את ניסיונו בדרכים הבאות:

    ניישם לצורך דוגמא זו על קבלן ג'-1 100 (בנייה)

    1. ביצוע של-2 פרוייקטים בתחום בו הוא מסווג ברשם הקבלנים ובסך כולל של כ-3.2 מל"ש כל פרוייקט וזאת לאורך 6 השנים האחרונות.
    2. הצגה של צבר עבודות בסך 7.2 מל"ש במספר עבודות שונות לאורך 6 השנים האחרונות.

     

    מנהלת הקבלנים המוכרים יושבת במתחם משרדי הממשלה בתל אביב.

    משרדנו עוסק במתן ליווי מלא בהשגת תעודת קבלן מוכר.

    הבקשה המוגשת היינה מלאכת מחשבת וצריך שתעשה מדוייקת נכונה וולא פניות לשם כך אנו עובדים מול רו"ח המנהל את פעילות החברה וכן דואגים לכל המסמכים הנדרשים בשומת לב גבוהה לתוצאות מושלמות או במילים אחרות – קבלת רשיון קבלן מוכר לעבודות ממשלתיות.

    אם הינך קבלן רשום העומד בדרישות לעיל וברצונך להתברג "בצמרת" העשייה והפרוייקטים הלאומיים בישראל עליך להיות קבלן מוכר.

    קומות רישום קבלנים תשמח לבדוק זכאותך להירשם כקבלן מוכר, צור קשר ותקבל מענה מיידי.

    קבלן מוכר ומבוסס יש ביכולתו להתמודד במכרזים של משרדי הממשלה בתחום הבינוי. מעבר לכך, סיווג הקבלן משפיע רבות על העבודות עליהן יוכל להתמודד. בהתאם, בין אם אתם קבלנים העוסקים בתנופת הבנייה בארץ, מעסיקים כוח אדם או ספקי שירות – רצוי שתיישמו מספר הנחיות שיהפכו אתכם לקבלנים מוכרים.

    קבלן מוכר – דגשים חשובים

    קבלן הגון המעוניין לעסוק בתחום הבנייה המורכב, עליו לקחת בחשבון כי ישנן דרישות מקדימות לכך. בואו נעבור בקצרה מה יש לעשות על מנת שקבלן יחשב כקבלן מוכר.

    הגשת מועמדות למכרזים חשוב להתחיל ולציין כי קבלן מוכר הוא קבלן שזכאי לגשת למכרזים ובהתאם, ולבצע עבודות בנייה עבור משרדי הממשלה. רישום בפנקס הקבלנים (כלומר – רישיון קבלן) מאפשר הגשת מועמדות למכרזים עירוניים. עבודה על פרויקטים עירוניים, לצד אלו הממשלתיים, מאפשרת מגוון עבודות רב יותר ובהתאם לכך – גם רווחה כלכלית ועסקית רבה יותר.

    סיווג קבלנים ישנן דרכים רבות לבדוק האם קבלן עומד בתנאי הרישום בפנקס הקבלנים, ואחד מהם הוא הסיווג אותו קיבל. למה הכוונה? בין אם מדובר בענף הבנייה או התשתיות, בכל ענף ישנם 5 סוגי סיווג שונים וכל אחד מהם מגדיר את ההיקף הכספי במסגרתו הקבלן יכול לעבוד: הסיווג הראשון מצביע על הרף הכספי הנמוך ביותר בעוד שהחמישי מצביע על הרף הגבוה ביותר. דרגות הסיווג נקבעות, לרוב, בהתאם לוותק של הקבלן הרשום וככל שהוא יצבור וותק רב יותר – היקף העבודה והסיווג שלו יגדל בהתאם.  

    קבלת רישיון כקבלן לצד הסיווג, עבודה כקבלן דורשת גם קבלת רישיון עבודה. כיצד ניתן לבצע זאת? בין אם אתם קבלני כוח אדם, קבלני שירות או קבלני בנייה – ישנם תנאי סף להגשת בקשה לרישיון ולרישום הכוללים, למשל, וותק בתחום. בהמשך, קבלנים אלו ידרשו להציג תצהיר המעיד על היעדר עבר פלילי, קנסות או תביעות אזרחיות.

    קבלן מוכר לביצוע עבודות ממשלתיות

    אתה מתלבט האם כדאי לך היות קבלן מוכר או לא? אם כך, כדאי שתדע: אם אתה מתכוון לגשת למכרזים כדי לבצע עבודות למשרדי ממשלה בתחום הבנאות, הרי שאתה חייב להיות קבלן מוכר. בפועל בהחלט ניתן לומר שקבלן מוכר זו הדרך לקחת את העסק כמה צעדים קדימה. זאת משום שיהיו יותר עבודות שתוכל לבצע ומכרזים אליהם תוכל לגשת. תוהה איך עושים זאת בפועל? תן למומחים של חברת קומות רישום קבלנים לעזור לך. 

    קבלן מוכר – אפשר לעשות את זה במהירות ובדרך פשוטה 

    בשנתיים האחרונות כל מה שנוגע לרישום של קבלנים מוכרים הועבר לידי חברה חיצונית לרשם הקבלנים, שבפועל כפופה למנהל הדיור הממשלתי במשרד האוצר. על מנת שהגשת הבקשה תהיה פשוטה ומהירה, כדאי לפנות אל חברה מקצועית שכן חברות כאלה יכולות: 

    • להסביר לך מה עליך לעשות
    • להגיש בשמך את כל המסמכים לכתובת הנכונה
    • לברר איפה עומדת הבקשה שלך
    • להעביר אליך את האישור כאשר תקבל אותו

    אין ספק, לא מומלץ לוותר על שירותיה של חברה שמתמחה בתחום הזה. לכן, אם אתה לא רוצה לפספס את השנה הנוכחית, למה שלא תתחיל לפעול עוד היום בכיוון הזה ותהפוך את העסק שלך לעוד יותר גדול ומוצלח מבחינה כלכלית? 

    חברה אמינה לביצוע רישומי קבלן שונים

    בין אם מדובר על אנשים שרוצים להיות קבלנים מוכרים, אנשים שרוצים למכור חברת קבלן רשום או אנשים שחושבים על העלאת סיווג לקבלן רשום, כדאי לדעת: חברת קומות רישום קבלנים היא הכתובת הנכונה. חברת קומות רישום קבלנים נותנת שירות נרחב בכל מה שקשור למונח "קבלן רשום" ולכן אין ספק שגם אתה תוכל לקבל כאן מענה על כל בקשה שתהיה לך. התקשר עוד היום למספר: 073-215-8309 והצטרף לכל הלקוחות המרוצים של החברה, כי חבל לדחות את הדברים. החברה הוקמה בשנת 2005 כך שאתה יכול להיות סמוך ובטוח שהמומחים של חברה יטפלו בבקשה שלך במקצועיות רבה. 

     

    רוצה להיות קבלן רשום? אנחנו הכתובת!



      מאמרים  בנושא

      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל