לפרטים חייגו:
073-215-8309

קבלן רשום





    תעודת קבלן רשום

    מה הם התנאים על מנת להיות קבלן רשום? 


    כל הכבוד לכם, הכניסה לכאן היא התחנה הראשונה בדרך להוצאת רישיון קבלן. בכתבה זו נפרט אודות קבלן רשום תנאים והנחיות להרשמה. הגוף האחראי על ההרשמה הינו רשם הקבלנים. לרישום יתרונות רבים בהיבט האישי והעסקי. מיסוד תחום הקבלנות תחת פיקוח ממשלתי עוזר לשמירה על בטיחות מקצועיות ואיכותיות התחום.

    הדרישות

    כפי שבטח כבר הבנתם רישום בפנקס יאפשר לכם לקחת על עצמכם פרויקטים גדולים יותר ועתירי תקציב. מובן כי לא כל אחד יכול להירשם. רשם הקבלנים קבע כי כדי להיכנס לפנקס יצטרך קבלן רשום תנאים, דרישות והכשרות אשר יוודאו את כשירותו ואיכותו המקצועית. הקריטריונים הנזכרים כוללים בין היתר תעודה של מהנדס או אדריכל וניסיון מקצועי של שנתיים לפחות. אם אתם הנדסאי בניין תזדקקו להראות ניסיון של ארבע שנים לפחות. במידה והניסיון המקצועי שלכם מתבסס על עבודה כמנהלי בניין ללא הכשרה פורמלית תוכלו להגיש בקשה לאחר שש שנות ניסיון בשטח.

    יתרונות

    אז על מה דיברנו עד כה? הסברנו כי הדרך להפוך להיות קבלן רשום תנאים ודרישות רבות נמצאות בה. כעת נציג את היתרונות הרבים שהופכים את זה לכל כך אטרקטיבי. היתרון המרכזי הינו יתרון כלכלי! עם הרישיון תוכלו לקבל פרויקטים גדולים יותר בתחום ההתמחות שלכם. רק לקבלנים רשומים יש אפשרות להעסיק עובדים המתגוררים בשטחים ולקבל עבורם אישורי כניסה לארץ. מדי שנתיים תצטרכו לחדש את הרישום ובכל שנה תוכלו להעלות את דרגת הסיווג שלכם.  קהל לקוחותיכם יידע כי אתם רשומים, נתון המשדר בטיחות ומקצועיות רבה.

    תהליך ההרשמה

    תהליך ההרשמה כולל טפסים רבים, אשר יש למלא בצורה מדויקת ומלאה. במידה והבקשה הוגשה עם טעות או חוסר היא מוחזרת לשולח ויש להגיש בקשה מחודשת. טעויות כאלה קורות לא מעט ומעכבות את התהליך. כלל הטפסים נמצאים באינטרנט, אך על מנת למנוע סיבוכים ותקלות הכי כדאי לעשות את התהליך בקלות ובלי סיבוכים עם קומות- רישום קבלנים. אנו מתחייבים לתהליך מקצועי ומהירה. מעל חמש עשרה שנות ניסיון מבטיחות לנו שתקבל את הרישיון במהרה ובקלות!

    רוצה להיות קבלן רשום? אנחנו הכתובת!



      מאמרים  בנושא

      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל